…hiçbir zaman babalarının dudaklarından dökülen dolu dolu bir aferin duyamazlar. Kuşkulu bir begenme,geçici bir tebessüm, geleceğe dönük yarım bir inanç,güvensiz bir onay, belki..Bu yüzden kendilerini hiç bağışlayamaz,hayat boyu çalışırlar.Kendilerini çalışarak öldürürler.