Eskiye dair her anı üşütürmü insanı?
Özlemek gibi,birşeylerin top yekün değişmesi gibi,korkular sararmı?
Ara sıra da olsa,eskiye dair herşey özleniyor...
Çünkü eskiden,herşey daha içten ,daha yalansız yaşanıyormuş...
Muş diyorum,çünkü şimdilerde herşey,çok yapay ve yalan...BeYaZ