BeYaZCeren

BeYaZCeren
@BeYaZCeReN
Kalite asla tesadüf değildir...
Nasibim...
Nasibinden Çıkan,Hayırsızlar İçin üzülmeye Değmiyor... Hayrı Olsa,Yanı Başında dururdu Her Şey...BeYaZ
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir dön bak aynaya...
Öyle Laflar Ediyorlar Ki Bazen,Herkesi Kendileri Gibi Sanıyorlar... Kaliteli Gibi Görünüp,Kalitesizliğin Edebiyatını Yapıyorlar... Bir Dön Bak Aynaya,Olmadığın,Olamadığın Şeyin Yalancısı...BeYaZ
Gizli saklı düslerimiz hiç olmadı... Hep ortada yasadık bu hayatı... Uçlara hiç kaçmadan,eğilmeden bükülmeden,el ayak öpmeden... sonra bir baktık geriye Olmamısların yanında barınamamısız... Lafla sözle,değil yüreğimizi koyarak ilerlemisiz... Değer bilen Gönül Dostlarına da senelerimizi vermişiz...BeYaZ
Eskiye dair her anı üşütürmü insanı? Özlemek gibi,birşeylerin top yekün değişmesi gibi,korkular sararmı? Ara sıra da olsa,eskiye dair herşey özleniyor... Çünkü eskiden,herşey daha içten ,daha yalansız yaşanıyormuş... Muş diyorum,çünkü şimdilerde herşey,çok yapay ve yalan...BeYaZ
Aslında çok şans,işlerinin hep yolunda gitmesi değil... Doğru kişilerle yol almandan... Doğruluk,adaletten BESLENİR... Bilgelikte çok bilmekten değil... İşini adam gibi yapmaktan geçer...BeYaZ