Betül sınat

En büyük pişmanlıklar hep geçmişte yapamadıklarımız için peki şu anda yarının pişmanlığı olamaz mı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"En büyük katilimiz kendimiziz." En acımasız eleştiriyi biz kendimize yapıyoruz ,hiç o an düşündün mü başka biri yapıyor olsa bu kadar acımasız olur muydum diye...
Bazen sizde de olur mu kendi hayatınıza kendinizi katarken zorlandığınız, kendinize yabancılaştığınız.
"Hayat hep yorar yeter ki yorulduğumuz şeylere değiyor olsun."