E.

Kaldır kafanı bak aynaya, mağdurken de güzelsin mağlupken de güzelsin.
Alıntı
Reklam
Sevgili kendim, travmalarınla haşlanman bitti ise işimize dönelim artık. Zira güzel bir şeyler olacak gibi. Öperim.
Alıntı
Her şey iyiye gitmeli, çünkü bu kötü şeyleri boşuna yaşamış olamam.
Alıntı
Sorma, durum leyla…
İnsan ve Duygular
Eskiden Asya’nın İlyas’la gitmesini ne çok isterdim. Yaşım ilerledikçe anladım ki; sevmek; Kamyona yazı yazmak değil, Sahiplenmekti. Güvende hissettirmekti... O yüzden bilinki sevgi emektir ve Cemşit’in hakkıdır.. Aksini seçenler hep üzülür hayatta..
Alıntı
Reklam