Behçet

Behçet
@Behet3621
Yaşamak elindeyken bugüne bugün, ne diye bırakır, yarını düşünürsün?
Matematik öğretmeni MEB
Egitimci
57 okur puanı
Haziran 2024 tarihinde katıldı
Zaten sabahları çok çirkin oluyorsunuz.
Reklam
Hayat çok gariptir. Bazen koşarak bile ulaşamadığın bir yere , durunca varırsın.
Güven kanıt üzerinden değil, niyet üzerine okunur.
Herkes huzur istiyor, Gel biz senle huzursuz olalım ...
Gel birbirimize ayrılığı öğretelim... Mesala bakışlarımız çarpışsın Gözlerin dolar gibi olduğunda ,başın yere doğru eğilsin. ilk ve son kez , elin elime değsin. Ama biz bunu ,ayrılığa pusu kurulmuş, vuslattan sayalım
Reklam