İki kişinin her konuda her zaman birbirini anlaması mümkün değil. İnsan her zaman kendini de anlayamaz. Önemli olan iki kişinin birbirini anlamaya dair arzu duyması ve anlayamadığında da zorlanmadan yan yanalığı devam ettirebilmesi. Bazen anlaşamamayı da kucaklamak gerekli.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bahane bulmak çok kolaydır, öfkeliydim dersin, senin yüzünden dersin, beni bu hale getirdin dersin. Biraz yürekli olanlar “Ne olursa olsun yapmamalıydım” diyenlerdir, Allah karşımıza hep yürekli insanlar çıkarır umarım.