Kübra

Kübra
@Benevolent_00
:)
12.sınıf
21 Şubat
17 okur puanı
Mart 2023 tarihinde katıldı
Herkesin vardır bir yanlışı mesela ailenle hergün tartışırsın sinirlenirsin falan ama ne diye sinirleniyorsun suç sende sen yapmasan bunları böyle olur muydu yanlışını bilip de bazen çözememek çok zor ama bunu da atlatıcaz
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sırf kendime serum takmak için doktor olabilirim manyak bir insan olduğum için
Korkuyorsun yapmakdan ama denemezsen olmaz ki önce başlayabilmelisin gerisi gelir
İnsan geri de bıraktığı biri olmadığı zaman ister yaşar ister yaşamaz ne yapsa sadece kendine zararı olur başkasına değil
Rüyalar da gerçeklerde acıtıyor