"Halamın bıyığı olsa amcam olurdu" Eğer hayatı zor beğenerek ve seçerek yaşıyorsanız "kusursuzun da iyinin düşmanı olduğunun" farkına varmıyorsanız, kendinizi mutluluktan mahrum bırakırsınız.
Değişim ile kayıp birlikte hareket eder. Kaybı yaşamadan değişimi elde edemeyiz. İnsanların sık sık değişim istemesine rağmen tamamen aynı kalmasının sebebi budur.