Bengii

Bengii
@Bengibeng
Genellikle en çok itiraz ettiğimiz şeyler, bakmamız gereken şeylerin ta kendisidir.
Sayfa 84·Kitabı okudu
Reklam
"Halamın bıyığı olsa amcam olurdu" Eğer hayatı zor beğenerek ve seçerek yaşıyorsanız "kusursuzun da iyinin düşmanı olduğunun" farkına varmıyorsanız, kendinizi mutluluktan mahrum bırakırsınız.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Değişim ile kayıp birlikte hareket eder. Kaybı yaşamadan değişimi elde edemeyiz. İnsanların sık sık değişim istemesine rağmen tamamen aynı kalmasının sebebi budur.
Sayfa 19·Kitabı okudu
İnsanın varoluşundan beri ne kazanırsa kazansın tek bir arayışı vardır o da içsel huzurdur. Bunu da sahip olduklarıyla değil yaşadıklarıyla bulabilir
Sayfa 70