Yeryüzünün en sıkıcı işiydi bu. Ama aşk yüreğimde altı yüz metrelik sıçramalar yaptırıyordu.
.... Bakışlarımız rastlaştığında, utançtan gebererek duvara çeviriyordum gözlerimi.
Ona aşkımı söylemek istiyordum ve ağzımdan çıkan şöyle bir şeydi:
"Plajı seviyor musunuz?"
:)
Köşemdeyim.
Rahat bırakın beni. Kırmıyorum , ezmiyorum, hor görmüyorum kimseyi. Yok sayıyorum sadece. Her şeye inat yaşıyorum. Yoruldukça kendime yaslanıyorum. Kırıldıkça tanıyorum. Tanıdıkça yabancılaşıyorum herkese.
Kendi tenhamdayım.
Rahat bırakın beni.