Sen benim için su gibi aziz birşeydin. Bir nimettin ve ben kıyamazdım dokunmaya... Soluklanmam için bir yer gerekmezdi çünkü senin gönlün benim için bir sığınak,bir yuva ve en güvenilir limandı. Eksilmek, senin olmadığın her yerde hissedilirdi.
Sanki benim var olmam için sen gerekliydin ve buldum seni. "Şimdi yeniden nasıl başlasam dedirtme bana yâ Rabbelâilemin." Tamamlanmışken diğer yarımı bulmuşken yarım kalmayayım,eksik kalmayayım. İnanıyorum ki nasıl ki her karanlığın ardından güneş doğar, nasıl ki her fırtına nihayetinde sona erer. Sende bu telaşlarımı sona erdir. Kalmasın yaşamak suçu üzerimde bileyim,hangi gönlün incisiyim ve yaşayayım en güzel hâliyle