Elif

Elif
@Berceste_19
برجسته #196262576 ~KENDİNİ BULMUŞ BİRİ~ 04.06.2025
"Küstürmeyin insanları hayata. Sonra her şeyden vazgeçiyorlar. Yaşamaktan, güzel olan her şeyden. Bir odada yalnızlığı; bir dağ başında kalmayı, bir adada mahsur kalmayı, nerede bir yalnızlık varsa onu istiyorlar. Küstürmeyin işte bazı insanları...” ""Nazım Hikmet Ran""
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Önemli olan hayal kurmak değil, kurduğun hayalin peşinden gitmek. Hayal kuruyorsan umut ediyorsun demektir. Hiç kimse umutsuz hayal kurmaz, umudunun da olduğu bir hayal için çabalamaktan vazgeçmektir güçsüzlük...
Kendimle ilgili farkında olduğum tek şey buzdan duvarlarımdı . Bazen o duvarın önünde bağdaş kurar , oturur ve tırnaklarımla kazıyarak resimler çizerdim. Bazen sırtımı soğuk duvara yaslar ve kendi karanlık zihnimi izlerdim . Bazen boş boş bakar , bazen sadece düşünürdüm... Bazen gözümün önünde erimesini izler, öylece erimesine izin verirdim. Bazen üşürdüm, buzdan duvarlarım eriyince dışarının havası içimi ürpertirdi. Çoğu zaman sadece bakardım...
"Bu gece yine sadece yıldızlarla konuştum. Onlarda tıpkı gözyaşlarım gibi kayıp gittiler..."
"Ne kadar silersen sil. Ya yırtılır defterin, yada izi kalır cümlelerin.." ""Cemal Süreya""