berden

Korumamız gereken o kadar çok güzellik var ki
Reklam
Çok tuhaf değil mi ? Sadece dışımızı görebiliyoruz , oysa hemen her şey içimizde oluyor.
Daha az korksak nasıl olurduk bir düşünsene
Tanıdığım yaşlı köstebeklerin çoğu keşke korkularımızı daha az dinleseydik , hayallerimize daha çok kulak verseydik diyor.
“Başarı ne sence?” diye sordu çocuk. “Sevmek,” dedi köstebek.
Reklam