Şuan hayatımın "bilmiyorum" evresindeyim. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Biraz yoruldum sanki. Olmamasında bir hayır vardır diye çürüdüm gittim artık burda. Her seferinde kendimi bu noktada bulmaktan çok sıkıldım.
Hayatımın en anlamsız çağındayım.
Ağlasam bir nedeni, gülsem bir sebebi yok.
Öyle boş , bir o kadar da doluyum ki.
Anlatsam anlatılmaz, içime atsam içime sığımaz.
Kaçsan kaçılmaz, kalsan kalınmaz.
Aslında yol o kadar yakın ki, ama oraya asla varılmaz.