insanlara, hayata boş vermeyi öğrendim. Çünkü günün sonunda, bilmem hangi morgda, bilmem kaçıncı numarada senin için diyorlar ki: "37 NUMARALI CESET"
Bak Ayşe, Fatma, Ali, Hasan değil; Hakanın babası, Mehmet'in oğlu, Arife'nin kocası, Veli'nin karısı değil; mühendis, doktor, avukat, garson, işçi değil; sadece ceset diyorlar sana...
Bizi üzen insanlar değil, o insanlara yüklediğimiz anlamlar.
Hiç tanımadığın biri nasıl senin için anlam ifade etmiyorsa seni üzmeye çalışan biri de aynı şekilde herhangi bir anlam ifade etmesin. Buna izin verme!
Kendinizi iyi hissetmek istiyorsanız kendinize değer katacak işler ile meşgul olun….
Bir ortama girdiğinizde bilginiz kadar orada var olacaksınız, karakteriniz kadar saygı göreceksiniz ve gülüşünüz kadar da sevileceksiniz, bunu asla unutmayın.