Bu dünyada sadece iki tür insan var:
Kaybedenler ve Kazananlar.
Kaybeden olmak zor!
Hepimiz bunu tecrübe ettik.
Kazanan olmak da zor!
Yaşadığın zorluğa değsin.
Bir olmanın, eşit olmanın görkemini göster.
Önce kendine, sonra dünyaya...
Sen karar verince, her neye ihtiyacın varsa gelecek sana, Sunacak kendini, merak etme.
Hayatta kaldığın, gidenlerin haklarını ve hayatın hakkını verdiğin sürece .
Yaptığımız hizmet, bir iş değil aslında, onu yaparken, bizim neyi temsil ettiğimiz önemli olan. O işi, bize bir emanet, ibadet gibi yapmaya çalışmak gerekir.