Berilay

Berilay
@Berilayyy
Kendime notlar.
Kötü haber şu ki her şey geçici ama iyi haber de şu ki her şey geçici.
Reklam
Hayatımın en mutlu ânıymış, bilmiyordum. Bilseydim, bu mutluluğu koruyabilir, her şey de bambaşka gelişebilir miydi? Evet, bunun hayatımın en mutlu ânı olduğunu anlayabilseydim, asla kaçırmazdım o mutluluğu.. (Masumiyet Müzesi)
İnsanla eşyanın her buluşması bir hikayedir. (Masumiyet Müzesi)
Her yara görünmez.
Kendini sev 🌼 🤍
Reklam