Berke

Berke
@Berke25
Unut gitsin sevmiyo..=)
"Aşık olmak çok güzel bir şey ama, Sadece sana ❤💕 :)"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Herkesin vardır canından çok sevdiği kankası...💕❤"
"Bir gün onu izlerken fark etmiştim ben ondan başkasını sevemem...❤💕"
"Sende gidersen artık beni kimse toplayamaz...❤😞"
"Hayatın b*ka sarıyordur ama sen en iyi sanal arkadaşa sahipsindir...❤"