"Dağların başına çıksa, mağaralara kapansa, kimsecikler bulamasa onu, bu insanlara da ne oluyor, niçin herkes ondan bir şey bekliyor, niçin herkes onun ağzından çıkacak kelimelere kulak açmış, niçin gözler hep üstünde, niçin hep anne,niçin hep abla, niçin hep güçlü ve makul olmak zorunda, niçin hep orta yerde, niçin evin direği, niçin hep çekip çeviren...."
"Kader, büyük bir hikayedir aslında, bizimkilerse onun içinde küçük birer kıssa... Ama bu büyük hikayenin içinde, hiçbir şey boşa değildir, hiçbir şey..."
"Susmak, kadın için eylemsizlik değil, tam tersine bir sivil itaatsizlik eylemidir. Zira susan kadın, birazdan konuşmaya ve değiştirmeye başlayacaktır.."