Besta

Ne büyüksün MİLLİ GÖRÜŞ 1969 dan bu yana bağırdın çağırdın sonunda AYASOFYA'yı açtırdın... Rabbim bu davada olmanın mutluluğu ve şerefi ile yaşayanlara selâm olsun.. Yüce Ellah'a sonsuz şükürler olsun
1000Kitap
Besta
Bu ülke camilere yatırım yapacağına eğitime yatırım yapsaydı bu kadar yobaz bağnaz bir toplum yetişmezdi.İbadeti Camiilerde yapmak sadece gösteriş,o kadar çok sadıksan evinde de ibadet edebilirsin.Sizi daha çoook dini kullanarak parmağında oynatatacaklar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan yüreğinin soylu duygularına olan sonsuz inancımın kurbanıyım.
Şibumi isimli okura yanıt verildi
Besta
271