Betül

Betül
@Betusss_
Ahh bu şairlerr ;(
Şaire sormuşlar: ‘Gidene mi zor, kalana mı?’ Şair de demiş ki: ‘Kalan terk edendir; giden de bu yüzden gitmiştir zaten.’
Reklam
Bana hiç gitmeyecekmişim gibi davrandılar, bende aslanlar gibi gittim
İnsan kendisini anlayan ile çiçek açar..
Sen geçince semtimi sever gibiyimm
Seni çok sevdim beni çok sev..🫠🫠
Reklam