Mir Bey…

Mir Bey…
@Beyazzam
Spor kahve ve kitaplarım yetiyor bana
Yünetici
Boks antronuru
Adana
Adana, 5 Nisan 1986
61 okur puanı
Kasım 2024 tarihinde katıldı
_Ebû Zerr (رضي الله عنه) şöyle demiştir:_ *"Doğru söz, susmaktan; susmak da yalan sözden daha hayırlıdır. Salih bir arkadaş, yalnızlıktan; yalnızlık da kötü bir arkadaştan daha hayırlıdır."* > (ibn Vehb, El-Câmi /35)
Reklam
Dervişe sordular: İnsanın başına gelecek en güzel nasip nedir? Derviş şu cevabı verdi: En güzel nasip, herkesin bir şeyler anlatmak istediği şu yalan dünyada seni dinlemek isteyen birine rastlamaktır. Lâ Edrî
Güzel konuşma, insanın giydiği en güzel elbisedir. Edeb ise akıllı kişinin kuşandığı en güzel süstür. Edeb; gurbet elde arkadaş, yalnızlıkta dost, meclislerde yükseliş, toplantılarda ziynet, akılda artış ve mürüvvetin göstergesidir." ||Ebu Hatim||
Eyer gökyüzü özgürlük yağsaydı Kölelerin elerinde şemsiye görürdünüz
Ben Sultan Fatihim, önündeyim İstanbul’un. Yakarım bu şehri yüzünde bir tebessüm için. Yoksa gül yüzünü güldürmeyen sultanlığı istemem, İstanbul’u istemem. Ben senin ümmetinim, sensin benim efendim. Senden gayrı, senden başka efendi istemem, sevgili istemem… Fatih Sultan Mehmet
Reklam