Sevo

Sevo
@Beyybun
,”sırf kalp kırmamak ,kendime yakışanı yapmak için cevap vermedim herkes,kendini haklı zannetti.”
Özel eğitim öğretmen Adayı
Van/Gümüşhane
2000
20 okur puanı
Kasım 2023 tarihinde katıldı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir….
“Geç yağan yağmur kurumuş çiçeğe fayda etmez..”
Fuzuliye sormuşlar: "Sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Fuzuli cevap vermiş: "Samimi değilse ikiside Fuzuli..."
“İster uzaklarda yaşa isterse kilometreler girsin araya ama bilki daima gamzelerimin daldığı yerdesin..”