Bu yoldan daha önce de geçtim diyorum kendi kendime. Daha yalnız, daha umutsuz, daha çaresiz olduğum zamanlar oldu. Bu yollardan geçtim ve hayatta kalmayı başardım. Bunu da atlatabilirim.
- Çünkü herkes, olduğundan çok daha fazlası olabilmek ister. Tıpkı bizim de istediğimiz gibi.
+ Ben hiç bir zaman bunu istemedim, Lunu. Fazlasını isteyen hep sen oldun. Sen ve evimiz, benim için her zaman yeterliydi. Ama sözüm ona eksik olan ben olmama rağmen, hep bir şeylerin eksikliğini hisseden sendin.
- Çünkü fazlasını istemek, cesaret ister.
- Bir işe yaramak mı? Bu, benim için her şey demek, Beş. Bir elim daha olmasını ne kadar istediğimi, biliyor musun?
+ Hayır ama bir babaya, kendini kanıtlamak istemek nasıl bir his, iyi biliyorum.