Fatma Beyza Gül

“Zavallı çocuk!. Ben babanın kalbine girmiş;annenin,senin ve Nihal’in muhabbetlerinden birer parça çalmış bir kadınım…”
Sayfa 58·Kitabı okudu
Reklam
“Sevilmek, takdir edilmek, bir kadın için ne tatlı bir emeldir.”
Sayfa 47·Kitabı okudu
“Bu yalnızlık,bu sükunet acılarımı arttırıyor,ağlıyor,ağlıyorum… Gözyaşları, ruhu boğulmaktan kurtarır, derler. Ah bu yaşlar olmayaydı, bilmem yaşayabilecek miydim?”
Sayfa 22·Kitabı okudu
“Acaba ümitlerim böyle ebediyen karanlık mı kalacak? Onunda tatlı bir sabahı olmayacak mı?”
Sayfa 21·Kitabı okudu
“Ümit ve teselli ne tatlı ve ne büyük kuvvet,Suat! Yeniden hayata kavuşmuş gibiyim,içimde bir sevinç var, yaşamak istiyorum.” Dedi.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Reklam