Beyza

Beyza
@Beyzuus
Bir kırmızı,bir karanlık içindeyiz Kırmızıyı ben çözerim,karanlığı kim süpürür bilmem
"En şen şakrak insanlar en çok acı çekenlerdir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Haklı belki;ama haklı olması avutmuyor insanı."
"Ama sevgi dolu bir yürek için uzak olanlar bile yakın sayılır"
"Çile çekmek bizim doğal ortamımız.Elbise gibi giyeriz onu, onunla soluk alırız."