Ranaaa sana ba yı li yo ruuuuum bir sure kitabın etkisinden çıkamayıp boş boş sarayın fotoğraflarına baktım mantığıma tam olarak otursunda bidaha okuduğumda güzelce anlayabileyim diye njfdjdjdks
Tamam kitap mukemmel o gotik tarih havası çok iyi ama kitabın sonunda bir eksik var sanki. kitap tamamlanmamış gibi duruyor bence. yeni kitap gerektirmiyor ama 1 bölüm daha yazılsa herşey daha net olurmuş
Rana Demiriz in kitaplarına bayılıyorum kitabın içeriğindeki tarihe hayal gücünü o kadar mükemmel bir biçimde ekliyor ki beni bildiğimiz kesin tarihten şaşırtıp kitaptaki tarihe inandırmasına ramak kalmıştı açıkçası