Iraz

Iraz
@Bian
Bi bakışı yetecek bana Ya olacağım Ya öleceğim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tanıyabilmenin baska bi yolu var mıdır ?
Yine kendime ağlıyorum
"Bakamadıgımıza daha uzun bakabilerek "
Nedir ki insana kalan Belki mutlu bir kaç an