Iraz

Iraz
@Bian
Sevmeye korkuyorum yeniden gidersin diye
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Burada her şey yarım kalır
Oysa seni hiç görmemek Hergün nasıl bir acı
Yürüdüğüm yol birilerine ispat değil Hislerime verdiğim değer
Ben seni çok sevdim Belki zordur ama "Ben seni çok sevdim "