İlmemeftunn

Kimi güler bayram gibi olur, Kimi gelir bayram olur....
Reklam
Üstad bir gün gemiyle yolculuk yaparken birisi gelip Allah'ın emirlerini kendimiz yapıyoruz yetmezmi mürşide ne gerek var deyince; Üstad şu cevabı verir : "Yüzerek Gidebileceğin Yere Neden Gemiye Bindin O Zaman Yüzerek Git."
Bazen birinin yanında olmasından ziyade bir yerlerde olması bile yetiyor. Çünkü sevmenin sahip olmakla alakası yok....
Bilesin ki insan gönlünde taşıdığı her neyse o kadardır. Neye sevdası varsa odur insan. Dilinden de o dökülür, yüzünde de o görülür. Gönlündeki sevda ile tanınır,onunla bilinir ve onunla bu diyardan göçer gider.. Şimdi sen düşün ki gönlünde ki sevda nedir ve neyedir???
❤️❤️🌹