Âlimlerden biri demiştir ki
Sadece su iki kişiden biriyle arkadaşlık yap: Kendisinden dinin hakkında bir şey öğrenip faydalandığın kişi ve kendisine dini öğrettiğin ve senden öğrendiğinden faydalanan kişi. Bunların dışında üçüncü bir kişi görüşen uzaklaş...! "
Hele ki o nefs,hiç bırakmayacak yakanı. Zira o her daim insanın başındadır. Gitti sansan da sustu zannetsen de ve yendim desen de o senin en zayıf,en korunaksız hâlini bekler. Yendim dediğin an yenilirsin ona..