Bilge

Bilge
@BilgeB35
Buraya yolun yokuşunu koydum. Bildiğim için yokuşu. Zorlanırsa nefesin, unutma, ciğer kendini en çabuk onaran organ, valla bak, aklında bulunsun.
İnsanlar șehir gibiydi. Bazı kötü yönleri var diye bütün șehirden nefret etmezdiniz. Sevmediğiniz yanları, birkaç tane tehlikeli ara sokağı ve mahallesi olabilirdi ama bir şehri yaşanır kalan şey iyi yönleriydi.
Sayfa 47·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Günümüzün en büyük problemlerinden birisi şimdi Shakespeare'in söylediği gibi "Olmak ya da olmamak" değil. Artık "Almak ya da almamak." Satın alıp da başka bir şey olacağımızı zannedecek miyiz, yoksa almayıp, kendimizi sınırlayıp, nefsimize hâkim olup en azından "az almayı" becerebilecek miyiz?
Sayfa 229·Kitabı okudu
Gerçek zenginlik gönül tokluğudur. Hadis-i Şerif
Sayfa 218·Kitabı okudu
İnsanlar çok iyi niyetlerle de incitebiliyorlar başkalarını. Paul Valéry'den iktibas edilen bir söz vardır, "Elimi dostça omzuna koydun, meğer yarası tam oradaymış."
Sayfa 210·Kitabı okudu