“ Zaman içinde yiten onca şeyin aslında hiçbir zaman kaybolmadığını görüyorum, kendileri orada olmasa da kapladıkları alanın boşluğu olduğu gibi duruyor...”
Sayfa 19 - Fikir, sanat ve edebiyat dergisi·Kitabı okudu
“ Özgür olduğunu, yani tamamen özgür, kimsenin senin üzerinde bir gücü olmadığını, kimsenin sana emirler veremediğini anla artık, duyuyor musun? Özgürsün, özgür !”
Sayfa 8 - Fikir, sanat ve edebiyat dergisi·Kitabı okudu
“ İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana kadar düşünür, düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız. Yalnız .”
Sayfa 7 - Fikir, sanat ve edebiyat dergisi·Kitabı okudu