Muhtesem bir kitap, elinize gectiyse okumadan gecmeyin. Tum cocuklarimiza okutabilsek... umut edebilmek, basarabilen insanlarin anahtaridir... fedakarlik, pes etmemek, zor olabilir ama imkansiz degildir mantigiyla yola cikabilmek.. ufacik bir umudunuz varsa bile simsiki sarilin.. hayatin getirdiklerini sevin ve mucadele edin...