Bilo BEY

Bilo BEY
@Bilo_beyy
~~•FENERBAHÇE•~~ ~Artık hiçbir şey hissetmiyorum..~
Hemşirelik
Üniversite
1907
97 okur puanı
Aralık 2022 tarihinde katıldı
Ölenler aslında kalanlara ihanet etmiş olmuyorlar mı?
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan, insana söyleyemediklerinden ibarettir. ...
to ke mıra şiya asme biya tari bezna, to ya rındeka mırê biya mezele •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• ne zamanki benden gittin ay karardı o güzel yüzün,boyun,posun bana mezar oldu
1000Kitap
Joker'in de dediği gibi ://
Kaybedecek bir şeyim kalmadı. Hiçbir şey beni incitemez artık..
1000Kitap
Ne eksik ne fazla :/
Sinirlerim çok bozuk ama aşırı sakinim. Canım çok sıkkın ama gram belli olmuyor. Hevesim yok ama hep gülüyorum. Mental olarak ne hâlde olduğumu ben bile çözemiyorum artık.
1000Kitap
"İsimlerinizin ne olduğu, etnik kimliğiniz ya da dininiz önemli değil. Önemli olan insanlığınız ve huzurlu bir biçimde birlikte yaşayabilmenizdir." Edin Džeko
1000Kitap