to ke mıra şiya
asme biya tari
bezna, to ya rındeka
mırê biya mezele
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
ne zamanki benden gittin
ay karardı
o güzel yüzün,boyun,posun
bana mezar oldu
Sinirlerim çok bozuk ama aşırı sakinim. Canım çok sıkkın ama gram belli olmuyor. Hevesim yok ama hep gülüyorum. Mental olarak ne hâlde olduğumu ben bile çözemiyorum artık.
"İsimlerinizin ne olduğu, etnik kimliğiniz ya da dininiz önemli değil. Önemli olan insanlığınız ve huzurlu bir biçimde birlikte yaşayabilmenizdir."
Edin Džeko