K70

K70
@Birbeyy
No/mesaj:( Bir gün gide bileceğin yer sensindir..
İnsan insana dua eder.şiir yazar bilemedin. çay demler.gülümser.kalp kırmak da neyin nesi? - Kinsun.Yol Senin İçinde..
Reklam
"Kırılmış bir bardaktan etrafa saçılmış cam parçasıysam, üstüme basmaya çalışanların ayaklarını kanatmak zorundayım." - Murathan Mungan.
Nuri Pakdil
Yapayalnız yaşıyor bu çağın insanı.çünkü birlikte yürüyecek kadar Güvenmiyor kimse Birbirine..
Anket
Gök ağlamayınca, yer gülmez.
İnsansız yaşıyamıyormusunuz yada evet yaşamalısın hakkınızdır ama helalmi değilmi orasını bilmelisin nasıl okuyarak insanı tercüman gerektiren bir şey değil sadece doğru olanı bulmak yeterince yanlız kalma olasılığı var her kes herşeyi yaparken bir başka şey yapmalı insan her kes seviyorum diyor fakat bu seviyorum tonunu göre söylemek lazım yeri gelince ben öyle iki günlük aşkı yaşıyacaksam hiç karşıma çıkmasın derim kalbime kelepçe takarım ne açılsın nede kırılsın bunu yapmak sadece odunca yaşam tarzına girer kimse olmak için hiç icaz etmemek lazım herşey sevgi değil insan olmak önemli.