İnsansız yaşıyamıyormusunuz yada evet yaşamalısın hakkınızdır ama helalmi değilmi orasını bilmelisin nasıl okuyarak insanı tercüman gerektiren bir şey değil sadece doğru olanı bulmak yeterince yanlız kalma olasılığı var her kes herşeyi yaparken bir başka şey yapmalı insan her kes seviyorum diyor fakat bu seviyorum tonunu göre söylemek lazım yeri gelince ben öyle iki günlük aşkı yaşıyacaksam hiç karşıma çıkmasın derim kalbime kelepçe takarım ne açılsın nede kırılsın bunu yapmak sadece odunca yaşam tarzına girer kimse olmak için hiç icaz etmemek lazım herşey sevgi değil insan olmak önemli.