Bence iyi insan; çocukları seven ve zarar vermeyen, borcunu ödeyen, gelecek nesilleri de düşünüp dünyayı kirletmeyen, verdiği sözü tutan, kimsenin hakkını yemeyen, kendi çıkarları (siyasi, dinî, maddi, manevi) için yalan söyleyip başkalarını kullanmayan,
#Kötü insan da; bunları yapandır.