K70

K70
@Birbeyy
No/mesaj:( Bir gün gide bileceğin yer sensindir..
Hayatımızda bitmeyecek tek şey öğrenmektir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu yaştan sonra aşık olamam.? elalem ne der? Evlenemezsem her kes ayıptırlar. Kazanamazsam herkes ne der? Her kes ne diyecek? Herkesten ne gördüm ki? Bu "herkes" dedikleri şey; Beni üzmekten, hayatımı manasız hale sokmaktan başka ne yaptı..!
Seçim meselesi.. Allah, insanı çamurdan yaratmış ve içine ruhundan üflemiş. Çamur ya da Tanrı ruhundan olmayı insana bırakmış.
Bence iyi insan; çocukları seven ve zarar vermeyen, borcunu ödeyen, gelecek nesilleri de düşünüp dünyayı kirletmeyen, verdiği sözü tutan, kimsenin hakkını yemeyen, kendi çıkarları (siyasi, dinî, maddi, manevi) için yalan söyleyip başkalarını kullanmayan,   #Kötü insan da; bunları yapandır.
''Dalların gökyüzüne ulaşması için köklerin yeryüzüne inmesi gerekir.''