SUHEDA

SUHEDA
@Birmechul
" Kendi yolunda gitmek harika bir duygudur. " - JOHN C. PARKİN
Size de oluyor mu anneler ben olmasam kızımın ya da oğlumun hali nicolur?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir baba çocuğuyla ilgilenmeyip bir de kızı babası ile oynamak istiyor diye kızına el kaldırıyorsa o baba önce karakterini sorgulasın lütfen Öfke problemi yaşayan insanlar ne anne olsun ne baba masum çocukların vebalini almasınlar artık hiç bir erkek yada kız farketmez çocukların kalbi kırılmasın ve üzülmesin.
Çocuğuna karşı sürekli Öfke problemi yaşayan bir babaya heleki kız çocuğunun velayeti asla verilmemeli diye arz ederim yetkili birimlere .
Kıymetimi bilmeyen herkese döndüm sırtımı böylesi daha iyi bence..
Bir gün öldüğümü duyduğunda Süzülmesin gözünden yaşlar Gelme sakın mezarıma Sulama toprağımı Şu 3 günlük Çakallar uğruna nasıl da Kırdın döktün her şeyi Yazıklar olsun bana ki Sevmişim seni ...