Artık hatırlanmaya değecek kadar bile kalmadın.
Seni unutmak hakkım!
Unutkan biri değilimdir ama
Sen bende hatırlanacak bir şey bırakmadın.
Benim unutulmuşum olmak bile güzeldir, bil.
Aşk mı?
Aramızda kaldı, içimizde değil...
Ya vardır bir gittiği,
Ya da dönmemek için bir sevmediği...
Demişlerdi bana zaten;
"Ya aklın çıkar, ya da aklından çıkar,
Zirâ aşkın başka bir çıkarı yok" diye...
Gözlerindi benim memleketim,
Ve ben yıllardır memleketime hasretim...