Kavanoza hapsettiğin balığı, kafese hapsettiğin kuşu sevdiğini sanıyorsun değil mi? Aslında onları değil sana ait oluşlarını seviyorsun...Gerçek sevgi sahip olamadığına karşı gösterdiklerinde gizlidir.
Bazı geceler uyuyamaz insan ve yine bazı geceler dışında yaşayamadığını içinde yaşar ve sanki kimsenin bir şeyden haberi yokmuş gibi içinden sever.Icinden sevmek kadar sevilmek de güzeldir. En güzeli de birine beni içinden sev diyebilmektir. Bir hayale ortak olmak ve içinde sırf o olduğu için hikayenin en guzelini yaşamak.