Iste bir yaraya iyi gelen şeyin hiç bir zaman sadece yara bandından ibaret olmadığını bir kez daha anlamıştım. Yara bantları hiç bir zaman yarayı iyilestirmez, en fazla kanamayı durdurur, sonra da kabuk bağlanmasını sağlar yaranın. Yaralar geçmez, geçse de izi kalır. O izi ömür boyu taşırsınız bazen.Hele yara kalpte ise tedavisi mümkün olmayan bir hastalıktır.
Sevdiğim buradaydı. Henüz hissetmiyordum, şimdilik sadece aynı oksijeni almakla yükümlüydü cigerlerimiz. Olsun, yine de mutluydu durumdan burunlarımız.