Yorulduğun zamanlar oluyor bunaldığın anlar...
"Yeter be "deyip, bir köşeye çekilmek istediğin zamanlar..."
Zaman zaman benim yaptığım gibi ya da bazen bir başkasında olduğu gibi
Ama kimse de "Cennet bahçesinde "yaşamıyor sandığın gibi!
"Bir köşeye çekilip biraz ara vermek gerekiyordur"haklısın belki de.
Hem herkes ihtiyaç duyar bazen uzaklaşmaya. Ama sakın havlu atma!
Seni, hayatını, davranışlarını yargılayıp sorgulayanlar; seni tanımıyorlar, neler yaşayıp neler hissettigini bilmiyorlar.
Yaşadıkların hakkında en ufak bir fikirleri bile yok ama konuşuyorlar.
Önemli mi peki ?
Değil tabi ki! Çünkü onlar bilmeden konuştuklarını bilmeyecek kadar cahil olduklarını bile bilmiyorlar.