İçindeki çocuğun ellerini hiç bırakma ve sımsıkı tutun inandiklarina.
...ve rica ederim her söylenene takılma. "Işığı gören geliyor "deyip yürüyeceksin! Kimse ne yaşayıp ne hissettiğini senden daha iyi bilmiyor unutma.
Üzüldüler seni değil mi, kırdılar, canını sıkıntılar.Bırakıp gitmek istedin ne varsa, "Allah belasını versin "dediğin zamanlar oldu mutlaka. Gözyaşın aktı,annenin öpmeye kıyamadığı yanaklarına. Çıkmak istemedin evden bazen, sarılıp yastığa kimsede hissedemediğin" sıcaklığı "aradın yatağında. Üstüne üstüne geldiler, anlamını yitirdi sevdiğin ne varsa.