Son 4 yılında ömrümün neler olmuş bilmiyorum, büyüdüm, olgunlaştım zannederken, kendimi bulacağım diye ümitlenirken neşemi kaybetmişim, fark etmemişim.
Sonra azalmış okumalarım, yazmalarım, hayallere dalmalarım, o hayallere delicesine koşmalarım. Ne olmuş bilmiyorum bakmaz olmuşum gökyüzüne, kulak vermez olmuşum bir kuşun sesine, gitmez olmuşum denize... Elimde ne varsa bırakmışım, kendim de kalmamışım.