Püsküllü

Püsküllü
@Bknzbirdeli
Yolda Bırakmazlar Alırlar Seni
"Gelirsen demezler gelme dön geri Kapıdan savmazlar alırlar seni"
Reklam
"Diken de olsam gül dalındayım"
Cildiye yazılısına hazırlanırken bir yandan da KVP izliyorum. Neyse zaten 4. sınıf matematik yazılıma çalışırken de izliyordum kgjfjffjdjd
Şeyh Galib'den
Efendimsin cihânda i’tibârım varsa sendendir Miyân-ı âşıkânda iştihârım varsa sendendir Benim feyz-i hayâtım hâsıl-ı rûh-ı revânımsın Eğer sermâye-i ömrümde kârım varsa sendendir
Son 4 yılında ömrümün neler olmuş bilmiyorum, büyüdüm, olgunlaştım zannederken, kendimi bulacağım diye ümitlenirken neşemi kaybetmişim, fark etmemişim. Sonra azalmış okumalarım, yazmalarım, hayallere dalmalarım, o hayallere delicesine koşmalarım. Ne olmuş bilmiyorum bakmaz olmuşum gökyüzüne, kulak vermez olmuşum bir kuşun sesine, gitmez olmuşum denize... Elimde ne varsa bırakmışım, kendim de kalmamışım.
Reklam