İşin sırrı sanırım aidiyette; ait hissettiği yerde mutlu oluyor insan, ait hissettiğin yerde acı da çeksen çok koymuyor. Ama etrafın düşmanlarla çevrili gibi hissediyorsan, her an bir yerlerden sana doğru zehirli bir ok atılacak gibi geliyorsa evinde de olsan aidiyet gelişmiyor.
Bir patron ne kadar yetenekli olursa olsun iyi bir ekip kurmazsa şirketi batırır. Yaşamak da aynen öyle bir ekip işidir. Eki- bini iyi kurarsan iyi yaşarsın, kuramazsan yaşamayı ne kadar iyi bildiğinin bir önemi yok.