Olsa senin elinden
Bilki benim ölümüm
Ne şikayet ederim ne de üzülürüm
Ne zaman ki kollarında bir yabancı görürüm
Ben o zaman sevgilim ben o zaman ölürüm
Orhan Gencebay
Tanrım nerden sevdim, nerden düştüm bu belaya!
Yandım isyan ettim kurban oldum bu sevdaya
Vurdum gönlümü, hasretin en uzak yoluna
Senden kopmazsa yüreğim yazıklar olsun!