Eda Öztunç

Eda Öztunç
@Blackcherry
"Kimseyi koyamadım yerine..."
Giresun üniversitesi
Van
4 Temmuz
20 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
"Acıtmıyor artık olanlar, bazı hislerimi yitirdim..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Fazla yakınlığın getirdiği uzaklıktayız..."
🙏🏿
Gönderi kullanım dışı
"İnsanı en çok umutsuzluk yoruyor. Ne yaşarsanız yaşayın kalbinizin Bir köşesine umut aşılayın. Çünkü umudun bittiği yerde gönül yorgunluğu başlıyor.