Blackwrite

Blackwrite
@Blackwrite
"Ben sana hep üşüyordum, Çünkü kıştım. Nakıştım, bakıştım. İnkar etmiyorum da bunu, Seni sevmek gibi büyük işIere kaIkıştım. Ve Iütfen inkar etme; Sana en çok ben yakıştım." – Özdemir Asaf
Reklam
"Kim o deme boşuna, benim ben. ÖyIe bir ben ki geIen kapına, baştan başa sen..." – Özdemir Asaf
"İki yalnız bir doğru edebilirdik. Şimdi farklı şiirlerde yaşar gibiyiz. Ben Mecnun, sen Şirin; tesadüf değil. Biz bize kurulmuş tuzak gibiyiz.💫🖤" -Onur Can Özcan-
"Yine gemim yalnızlığa demir aldı. Çünkü; Ne sen geldin, Ne gidene dön dedim" -Ziya Yıldırım Güntekin-
"Sana başkasının şiirlerinde rastladım Labirent gibi mısralarda. Her son da bir soru işareti Ve dayak yemekten dağılmış üç nokta♡☆"#özdemirasaf#