Eşitliksiz sistem, 21'inci yüzyılda maalesef devam ediyor. Köleliğin bittiğini söylüyoruz ama organ ticaretinin yapıldığı bir dünyada "Kölelik ortadan kalkmıştır!" diyerek nutuk atamaz, övünemezsiniz.
Dünyada birkaç büyük devletin her şeye hâkim olmasına karşı çıkıyoruz. Niçin yurdumuzda bazı bölgeler için, bazı gruplar için aynı şey yapıldığında sesimizi çıkarmıyoruz?