Zübeyt Hüsrev Baki

Zübeyt Hüsrev Baki
@Bnom
Ölümü en güzel ölen anlar ve hikayeler bitmez daima yeniden başlar...
"Aşık değilim çok şükür,sadece biraz derdim var buna da şükür"
Reklam
"Gözlerimden aktı deryalar gibi yaşım benim Dostlar ummadık şeyler gördü bu başım benim Ben geda gurbed diarında kalır idim yanlız Olmasa milletü derdü bela yoldaşım benim..." (Yavuz Sultan Selim)
"Son bir bakış ve sonrası malum elveda"
"Mutluluk için söz veremem çünkü kendimde yılın yarısından fazlasını hüzünle geçiriyorum"
"Uzun yolculuklar bırakmadı beni,ardı ardına geliyor,yorgunum çok yorgun"
1000Kitap
Reklam