"İstanbul sokaklarında iki arkadaşımla geziyoruz.İstanbula yabancı bir insanım ilk defa gitmiştim oraya.Köşe başlarında yüzü dükülmüş insanlar,garib geldi bana.Epey yürüdük yol kenarında elinde çocuğuyla bir kadın kaldırımda oturmuş o soğukta dileniyordu.Baktım uzun bi süre baktım bi onlara bi kendime ve cümleler ilk defa orda ifadeliğini yitirdi.Cebimde 730 lira vardı yarısını onlara verdim yarısı bende kaldı çünkü hepsine ihtiyacım yoktu.Şunu demek isterim ki biri sizden Allah rızası için elini size uzatıyorsa size lazım olmayacağınız kadar verin hak bunu gerektirir.Sevgiler...."